yarim0735 37+2 deyim. Bu sancı nereden vuruyor. Kasıktan mı, adet sancısı mı, bel ağrısı mı nasıl birşey? Bir de bu belirtiler olmadan bi anda su gelir mi 🫠 kafamda deli sorular, deneyimlerinizi yazarsanız memnun olurum
deletedmom43191 yarim0735 ishal olursunda karin agrisi çekersin ya öyle bir ağrı karin sertlesiyo karnına agri giriyo poponda baskı hissediyosun
Pink29 yarim0735 öyle bır sancı kı ınsan fark edıyor benım bır gece önceden gece regl sancısı gıbı on dakıkada bır geldı sancılar sabah sekız gıbı sıddeti arttı sonra gıt gıde sıddetı arttı sonra beş dakıkada bır öyle sıddetlı geldı kı anlatamam gündüz üçe kadar sıddetlı oldu üçte açıklık tam olunca doğum oldu
yarim0735 deletedmom43191 bunu hiç beklemiyordum 😃 tamam bunu da takipte kalayım ben, teşekkür ederim.🙏🏻
1kovakizi deletedmom43191 ben bu bahsettiğinin aynısı geçen haftalarda yaşadım ama şu an yok yalancı sancı dedikleri de aynı heralde
deletedmom43191 yarim0735 dogum yaparken bebek cikarkende kabız olursunda kaka yapmak istersin ya öyle ikinacqksin
yarim0735 deletedmom43191 bunu yaparken popişte zorlanma nasıl oluyor, o tarafta kuru kuru bir ıkınma var sonuçta.
alminaalya Merhaba hanımlar ben 27 haftalık oldum az önce asagıda çok baskı hıssettım oturduğum yerden kalktım o derece popoma kadar sankı çıkacakmış gıbı hareket ettıkcede acıtıyordu şuan bel ağrım var sadece altımda ıslaklık hıssedıyorum beyaz akıntılı ne olabılır ya
deletedmom43191 1kovakizi yalancı sanci dinlendikce gecer falan ama dogum sancısı ne yaparsan yap gecmez hafiflemez şiddeti çoğalır
Rbs06 yarim0735 benım aksamından adet agrısı gıbı basladı sabaha kadar uyudum kalktım nişanım geldı hastaneye kdar bısey yoktu hastanede gerı basladı belden kasıklrına dogru vuryor ınsallaj kendı sancın yeterlı gelır acılmana sunı sancı zor cunku
Meryem-7927 yarim0735 benim ilk gebeligimde evde sabah 8 de birden lavaboda suyum geldi sanci felan hoc bisey hissetmiyodum ama sancim varmış nst de çıktı ama ben hiç hissetmedim hastaneye gidene kadar da suyum bitti acil sezeryana alındım
borulcem Tarif etsen edilmez acayip bi his Rabbim hepimize kolay doğum nasip etsin büyük tuvaletine çok sıkışmışsın gibi düşün o ağrının birkaç katı kadar diyebilirim bebeği çıkarınca rahatlıyorsun
eemira Ebemin tavsiyesiyle Hypno birthing kitabını okuyorum ve tavsiye ederim acısız doğum da oluyormuş 🌸