25.haftamda doktor randevuma gittim. Bebeğin gelişimiyle ilgili bir sorun yoktu. 1 gün öncesinde kasıklarımın ağrıdığını söyleyince doktorum tedbir amaçlı nstye bağlanmamı istedi. Nst de 1-2 tane düzensiz sancı çıktı en yüksek olanı 60 diğeri 40tı. Doktorum bunun sonucunda beni bi gece hastanede yatırdı. Gece boyunca nstye bağlandım 4 saatte 1 fakat hiç sancı çıkmadı. Ertesi gün taburcu oldum fakat kalan 15 hafta boyunca yatmam ve tuvalet dışında hareket etmemem gerektiğini söyledi. Rahim ağzım kapalı ve uzunluğu 30 mm. Böyle bir şey yaşayan var mı hiç? Çok evham yapıyorum