lovebanb Ya aşırı ayağım ve bileğim şiş. Resmen balon gibi oldu parmaklarım bile bi değişik oldu şişlikten. Bu normal mi sizde de oldu mu. Bildiğiniz balon yani hiçbir farkı yok
Papatya05_ lovebanb bilgim yok fakat eğer ödem bi anda oluyorsa ve git gide şiddetleniyorsa Allah korusun tansiyon gebelik zehşrlenmesi olabilir yine de doktorunu bilgilendir istersen