eed21 Antibiyotik tedavisine başlandı bugün 2. Gün ama hla idrara sıkışınca sol kasığa ağrı giriyor idrarı yapınca geçiyor ilacı kullandikca geçer inşallah 3 gecelik fitil verdi birde. Bugün az bişey leke gibi kanama geldi neyden dolayı bilmiyorum yorgunluktan mı enfeksiyondan mı anlamadım