İyi akşamlar ♥️21+ 5 haftalık gebeyim . 4 gündür sağ tarfta bir ağrı var boşlukta karnımın orda. Çekilme gibi değişik bir ağrı . İki gün önce ayrıntılı çektik sorun yoktu şükğr . Doktora sordum yorulmuşsındıe falan dedi net bir cevap alamadım . Bu durumu yaşayan var mı acaba