kadertuna0 Kızlar İstanbul Anadolu yakasında gittiğiniz memnun olduğunuz hastane ve doktorlar varmı öneride bulunabilir misiniz bir türlü yıldızım barışmadı 2 doktor degistim
Havin49_ kadertuna0 ben devlete gidiyorum Nuran can ve Kadir güzelmeriç gayet memnunum ilk oğlumda Sultanbeyli devlet de Mehmet hocaya gitmiştim çok memnundum bu tekil gebelik olsaydı yine onun yanına giderdim
terc kadertuna0 Acıbadem Ataşehir Burcu YIlmaz’a gidiyorum çok memnunum sürecin başından beri birlikteyiz gayet detaylı ilgileniyor tavsiye ederim. Muayene ücretini bir kısmını sigortam karşıladığı için ben çok cüzi bir rakam ödüyorum. Arayıp fiyat alırsanız daha sağlıklı olur.
DevriminAnnesi kadertuna0 2.500 muayene aralık normal doğum fiyatı 45 idi ocakta ne olur bilmiyorum canım ama ilgili doktorum tavsiye ederim
Havin49_ Sevdamavzer evet Cnm Sultanbeyli de oğlumda ona gittim aşırı iyi ve gğleryüzlü bi doktor bu gebeliğimde de gittim bana ikiz buranın cihazları o kadar kaliteli değil bebekler riskli iyi bi eğitim araştırma iyi git Cnm dedi tekil olsaydı yine ona giderdim
Sevdamavzer Havin49_ Benimde doktorum olur kendisi tesadüfen aldım bi deniyeyim doktor nasıl diye bende memnunum gerçekten anlatıyor güzel cevaplıyor. Normalde devlettekilere soru sormaya korkuyoruz cevap bile vermiyorlar.
Havin49_ Sevdamavzer evet Cnm çok iyi bi doktor gerçekten işini severek yapıyor Allah razı olsun sizin adınıza da sevindim böyle iyi bi doktora denk gelmenize
3bebekliannee kadertuna0 Pendik yüzyıl hastanesinde doç.dr Serap Aynur Simavlıya gidiyorum 8 senedir 3.gebeliğim memnun kaldığım için değiştirmedim yıllardır 2.625 ₺ muayene ücreti normal doğumda 49 bin yeni zamla ne olur bilemiyorum tabii 🤷♀️