papatyapapaty İkinci gebeliğim beta 30 ile öğrendim adet gününe göre işte 6 haftaliga yaklaştım ama daha 4 haftalık bile olmadı Dr nezaman gitsem keseyi ve bebeği görmek için adete göremi gitsem yoksa normal olan haftayimi beklesem
meloguv papatyapapaty benim de 5+4. betaya baktırın ona göre gidin, görürsünüz diye düşünüyorum keseyi. Sağlıkla gelsinler inşallah 🤲🏻🧿💜
Eliz_brck papatyapapaty yanlış hatırlamıyorsam beta 2000 üzerinde kese görülüyor canım, betani iki günde iki katı artacak şekilde hesapla ona göre git bence ben öyle yaptım bir demlik gidince hem keseyi hem bebeği hemde kalp atışını gördük 🤣🧿
meryemkoc_ papatyapapaty merhaba sizinle aynı durumu yaşıyorum 2. Gebeliğin 6 yil sonra 2. Gebeligime hamile kaldım en son adet tarihim 19 kasım. Pazartesi kam teslim 557 çarşamba 1600 çıktı. Ama kese alttan muane ile çok zor gozuktu
papatyapapaty meryemkoc_ Bende çok okuyorum gözükmüyor diye oyüzden beklemeyi tercih ediyorum çok stresli sürec çünkü gitsem gozukmezse busefer kafaya takiliyo oyüzden 7. Haftaya aldım randevuyu inşallah bakalım 😊
papatyapapaty meryemkoc_ benim son adet 15 Kasım Aralık 15 de test yaptım silik çıktı ertesigunu kan verdim 30 çıktı daha 15 günlük ancaydi ben tahmin ediyorum nezaman tuttuğunu az çok oyüzden şimdi 6 haftalık adete göre ama aslında daha 4 haftalık
gizem_kaya58 papatyapapaty 7.haftanı bekle gitsende ne kese gorunur ne bebek bende 5+6 daha yenı gördük keseyi bebek gorunmedi daha