beyzatugsel 27 haftadayım 2 gündür sürekli çarpıntım var kalbimim atımını çok şiddetli hissediyorum.Buna benzer bişey yaşayan varmı?
Fatmanur_0416 beyzatugsel benim de 25.haftada başladı bazen gece o çarpıntıdan dolayı uyanıyorum bana normal dendi 27+4 oldum ara ara oluyor
bedia_brt beyzatugsel Bende 21.haftadayım bende nadir olsada yaşıyorum gece yatarken daha çok hissediyorum bunun sebebi normalmiş gebelikte diye öğrendim ileriye girmediği sürece korkulacak bişey olduğunu düşünmüyorum canım :)
kalocwom beyzatugsel Benim de bir ara başıma gelmişti kan değerime bakılmıştı ve değerim düşük çıkmıştı. Çarpıntının sebebi buna bağlanmıştı ama herkeste aynı olur mu bilemiyorum
Khaalesi34 Ayımda çok kalp çarpıntısı çektim. Benimki biraz tiroidtendi. Birazda yaz ayı sıcaklığı hormonların değişmesine bağlıyorum. Hatta 4 gün çarpıntı yüzünden hastanede yattım 😅 holter taktılar bir şey bulamadılar panik atak dediler ama uzun süre devam etti çarpıntı benimle. 1 ay kadar sonra geçti sanırım vücudumun hormon dengesi ancak düzeldi ve kendimi de idare etmeyi öğrendim. Çarpıntım olunca derin derin nefes alıyordum kötü düşünmemeye çalışıyordum. Nabzımı ölçtüğümde 100 üzerinde çıkardı hep ve bu beni rahatsız ederdi şükür o günler geride kaldı şimdi 80 95 arası nabzım.
busra241_ beyzatugsel merhaba 12 haftalığım. Çok çarpıntım oluyor benimde özellikle uykuya dalarken bazen beni uykudan uyandırıyor nabzım 150 160 a kadar çıkıyor korkuyorm bnde, nefesim daralıyor . Gidip doktoruma danışacam ama randevu bulamıyorum
Cicilininkini beyzatugsel bende basından beri bunu yasıyorum nabız 140ları görüyor aynı zamanda tansiyon düşüyor bayılıyorm doktorum kalbini yprar bu senin dedi dahiliyeye ve kardiyologa gönderdi gittim ekg cekildi yorma kendini 3litreden fazla su tüket dedi cok zorlanıyorum 31olcaz yarın hayırlısıyla sag saglim alsaydık evlatlarımızı kucagımıza
beyzatugsel Bende dayanamayıp gittm doktora sonunda, benim minnoş beni yoruyormuş bebeğin kan ve oksijen ihtiyacı arttığı için kalp ekstra mesaide anlayacağınız çok şükür birşey çıkmadı. Yan yana ikimizin kalbinin ultrason görüntüsü olan bi anımız oldu😇
vanilya_kokusu_ beyzatugsel kiz şükret iki gündür öylesin sen ben gebeliğin başından beri yaşıyorum çarpıntı 27 haftalık hamileyim 😔 kalbim ağzımda atıyo
meinbaby_ vanilya_kokusu_ su içmeyle alakalı diye düşünüyorum artık ben . Suyu çok içtiğim gün daha düşük oluyor . Heyecan korku stres yaptığımda yada çok yorulduğumda çok oluyor . Doktora gidince hep yüksek zaten .
priencessgirlmom meinbaby_ inanır mısınız saat 8 gibi aniden kalbim çarpmaya başladı ama resmen tekledi tansiyon aletimi aldım tansiyon 15-8 çıktı kalp 120 şok oldum neden neden derken bugün bir bardak bile su içmediğim geldi aklıma hemen koştum 3 bardak suyu ard arda içtim normale döndüm kesinlikle su içme ile çok alakalı aniden oldu
vanilya_kokusu_ meinbaby_ hahaha benimde aynı kontrol günü yerimde duramiyorum doktorun kapısından 😂 yemekten sonra oluyor çok bebint
Admsarzu beyzatugsel evet bende hamileliğimin başından beri var suan 26+3 üm çok zorlanıyorum bazen bayılacak kadar hızlı atiyor kendimi sokağa atıyorum temiz hava yürüyüş iyi geliyor
Sureyya1 beyzatugsel kam degerleriniz dusuk olanilir veya troidiniz hizli calisiyo olabilir hipotiodi deniyor gebelikte olabiliyor