senayck bende iki normal doğum yaptım çok rahat doğdular şimdi sezeryan olacağım sezeryandan korkuyorum ama mecburen sezeryan bende rahim ağzı siğil ve hpv 15 var rahim ağzı kanseri gibi yanı o yüzden normal doğum yasak bebeğe bulaşabilirmiş kuzular sağlıkla gelsinde korkunun hiçbir şeye çaresi yok inşallah kolay geçer doğumlarımız