Kızlar 30+3 olduk ama 2 haftadır inanılmaz bir halsizlik var böyle resmen kol ve bacağımdan tüm gücüm enerjim çekiliyor ve kolumu kaldıracak halim kalmıyor. Hafta ilerledikçe bebekte büyüyor tabii ki normaldir ama insan yine paylaşmak ve bu süreçte kimler neler yapıyor merak ediyor