Ozlm_24 ben femara + ovitrelle olarak ilerliyorum yarın femara kullanmaya başlıyorum geçen ay kist yaptı malesef. Beş gün kullanıcam sonra takibe gidicem bana doktorum kontrole gelirken buz kitiyle beraber iğneyi getir, duruma göre vururuz dedi. Önceden de letu kullandığım için yazmak istedim o da ben de ikinci kullanımdam sonra hep kist yaptı ama iğne benim için ilk olacak aşılama düşünüyoruz. Doktorunuz öyle dediyse bi bildiği vardır ama ulaşabiliyosanız kafanıza takılıyosa mutlaka sorun derim