Yavrum21 Merhaba kızlar bugün şeker yüklemesi yaptım. Sonuclar gebelik şekeri olduğumu gösterdi. Endokrine gittim diyet falan başladılar. Şimdi ben yemek yemeden önce sekerimi ölçtum 86 çıktı yemek yedikten 1 saat sonra ölçtum 83 çıktı bu iyi mi kötü mü.
Papatya05_ Yavrum21 canım bende de şüphelendi doktorum diyetisyene gidiyorum yükleme yaptırmadım bende sabah açlık sonra 1 saatlik tokluk bakıyorum sonrası ara öğünlerim akşam yemeğinde de 1 saatlik tokluk bakıyorum bir haftadadır iyi gidiyor zaten 3 hafta böyle beslenirsek artık alışırız ve öyle besleniriz diye düşünüyorum ağzımda benim de farklı bi tat var
Haletiruhiye Yavrum21 tokluk şekeri yani 1 saat sonraki şeker 140 altında olması yeterli sizinki gayet iyi yani merak etmeyin diyete uyan bir öğün yemişsiniz sanırım
Yavrum21 Haletiruhiye evet yediğimi soylemiyim ama faydalı şeyler yedim. Fakat aşırı halsizim nedeni nedir acaba
Papatya05_ Yavrum21 diyetine uyarsan sıkıntı olmuyor merak etme aklına takıldıkça da ölç ben yükleme yaptırmadım bişey yaptırmadım tamamen doktorun şüphesiyle diyete başladım direk 1 hafta geçti 2. Haftadayım inan kendimi daha iyi enerjik hissediyorsun
Yavrum21 Papatya05_ inşallah bende de dediğin gibi olur aşırı tatlı yiyorum fazla meyve tüketiyorum en azından azaltirim