noble1 Daha yeni kan verdim idrar verdim ve Lökosit değerim yüksek çıktı, 33 :( bu sıkıntı yaratan bir durum mu? Sağlıklı Gebelik oluşmasına engel mi? Muhtemelen gebeyim 4+3 ama bu değer beni korkuttu :(