42havvanur emelllllktlu kusma bitti bulanti devam uykusuzluk devam tiksinme devam bel agrisi arada kalca agrisi olmaya basladi. Birde sol yumurtaligim tarafinda pit pit hareket hissetmeye basladim 3ncu gebelik 😁😁
060436 emelllllktlu 10+6 dan Selamlar hiç kusma olmadı bu zamana kadar sadece 1 defa yaşadım bel ve sağ kalça ağrım oluyor şuanlik yolunda gibi herşey 3cü gebelik 2 Cide kızımda çok kötü olmuştum hep kusuyordum ilk hamileliğim oğlumda 8 yıl geçti pek hatırlamıyorum ama bunda hiç kusma olmuyor endişeleniyor insan bazen doktorum normal şanslı bir annesin diyor bilemedim 😁 hepimiz inşallah sağlıkla kucağımıza alırız inşallah
reyyannihle emelllllktlu bende 10 haftalığım aşırı derecede koku hassasiyeti baş dönmesi bulantı tiksinme var ama kusma haftada bir yada iki kez oluyor. 3. Gebeliğim İki oğlum var ikisinde de o kadar rahat gebelik geçirmiştim ki hamile olduğuma inanamazlardı
emelllllktlu 42havvanur hayırlı olsun 💕💕 Bende de bitti gibiydi bugün tekrar kustum arada yokluyor🙈 Sağlıklı olsunlarda bunlara dayanılır 🤲🏻
smyegk 10 haftalık hamileyim inanılmaz bir bulantım var. Beslenemiyorum ne önerirsiniz ne yesem kusuyorum
emelllllktlu smyegk ben yiyemeyecek kadar kötü olmadım sabah kusma oluyor sadece 13+2 yim hala gün boyu sinsi bulantıya devam. Fazla olduğu zamanlar şekersiz sakız çiğniyorum, tahinde iyi geliyormuş, muz, leblebi
hard 9 hafta 5 günlüğüm daha 1 haftadan beri çok iyiyim hiç bişey yiyip içemedim hala koku hassasiyetim var eskisi gbi değilim ama çok kustum midem çok bulanıyordu doktorumun tavsiyesiyle Gaviskon şurup kullanarak iyi oldum 😊
hard reyyannihle benimde şuan 3. gebeliğim bnm de ilk 2 hamileliğim çok rahat geçmişti☺️ 2 oğlum var 🧿
seymakayikci 8+3 m ben. Çok şükür hiç mide bulantısı baş dönmesi yaşamadım sadece işim gereği bilgisayar karşısında baş ağrısı çekiyorum. Ultrasyona 1 kere girdim herşey yolunda mı diye çok merak ediyorum belirti olmaması da tuhaf hissettiriyor