Gmzle
2012 yılından beri varlar. İlk sizin gibi Google a baktım. Dedim ölüyorum. Benim boğaz bölgemde ve çok sayıdaydı. Yani büyükler var 5 6 tane. Dokununca ele gelen. Kulak arkası boyun çene altı gibi. Bir de boynumun altında çok sayıda minik minik. Sonra ben bi de kasıklarımda hissettim elime geldi. Sağ ve solda var bi kaç tane yine. Ultrasonda bakıyorlar ve takip gerekiyor. Benim bildiğim 14 yıl olmuş. Kesin daha öncesi de vardır. Yani bir enfeksiyondan ötürü çıkmışlar ve normalde eski boyutuna geliyor benimkiler inmemişler. Bi kaç yıl çok kötüydüm. Aklıma geldikçe kötü oluyordum. Korkmayın. Stres yapmayın. Ne çok ağlamıştım ben de. Her zaman kötü bir şey demek değil. Ne büyüdüler ne küçüldüler. Öylece duruyorlar. Ve bu şekilde çok insan var emin olun.