Ben de yeni atlattım sayılır. Kadın doğum hastanesinde enfeksiyon bölümü varmış oraya gittim boğazım çok kötüydü 500 lük antibiyotik verdi. Yanında da günde 3 kere düzenli parol içtim. Onun dışında ballı ıhlamur, ballı süt, orzax ocean markasının 1000 lik C vitamini takviyesini içtim 1 haftaya toparlandım.