Merhaba 17 haftalık hamileyim kasık ağrım ve belim ağrım çok oluyor mu normalmidir ?
ftmanurklc Rahim büyüdükçe normal🥹
Gokturkmom_ teşekkür ederim yanıt için umarım kötü birsey yoktur ☺️
ftmanurklc 🙏🏻 umarım