ecemk94 aynen öyle tam önemsediğim noktalara değinmişsiniz. Tasarımı, görüntüsü, puset takılabilmesi, çift yönlü olması vs genel olarak hoşuma gitti baya. Ağırlığından tereddüt etmiştim ama o kadar da olsun, kabin boylar yenidoğan için gerçekten kullanışsız geliyor ve oturma alanının üzerine puset takılması görüntü olarak hiç hoşuma gitmiyor.