Herkese merhabalar detaylı ultrasonda bebeğimiz sol ayağında Altı parmak görüldü. Daha önce böyle bir durum yaşayan var mı? Farklı bir sendrom var mı diye amniyosentez sıvısı verdim. Aranızda amniosentez sıvısı varsa sonrasında yaşadığı deneyim ve tecrübeleri benimle paylaşabilirse sevinirim