Anonym666 melanuurr benimde 5 aralik bende bekliyorum ama bu ay hic belirti yok hayirlisi olsun hepimizin hakkinda..
Ziyangillerrr_ @hanega Bat beklenen adet tarihidir böyle olunca 3 Aralıkta zaten adet olmuş olmanız gerekmez miii 3 ocak olması gerekliydiii başlık sanırım hatalı olmuuşşş🥹