gunes111 bebistakibi pik canım ama kafama hep takılırdı pik olduğu zaman değerlendirmekmi lazım yoksa silik oluyor pilten sonra çatlama diyorlsr önümü değerlendirmek gerekiyor
melanuurr gunes111 bende aynı şekilde yumurta akı akıntı geldiği gün mü değerlendirmek gerekiyor sonrasını mı diye bu lh testler de de aynı şeyi düşünüyorum
bebistakibi gunes111 gerçekten ben 2 gün de değerlendirmeyi düşünüyorum hatta 3 gün . Hangisi doğru bilmiyorum bende