betull_9 benimde ilki sezeryan şuan yalancı sancılar oluyo ilkinde olmadı hiç bunda olunca dikislerden korktum bende . Yarın kontrolüm var Allah’tan bu rahmin yirtilma durumu filan tedirgin ediyo beni de. Çok geçmiş olsun canım yine buna şükür diyelim beterinden korusun Allah’ım . Kuveze girmemesine de sevindim güzel gunleriniz olsun insallah