Meltemegemenburak Bugün kontrolümüz vardı sancı çıkmadı nst de çatı muaynesinde açılma yokmuş Bu hafta geldi geldi🙈 gelmezse pazartesi suni sancı kızlar...
Ozlemsvr Meltemegemenburak Bende yarın 39. haftaya giriyorum. Eğer açılma felan yoksa artık bende suni ile başlatmasını istiycem. Gerçi biraz sancilarim var ama 😊
Ssseval Meltemegemenburak benimde bu hafta doğmazsa pazartesi suni alcam😂 ikinci doğumum diğeride suni ile idi😂
Ozlemsvr Meltemegemenburak Kız sanırım bende öyle sanıyorum.. 😊 Artık beklemenin anlamı yok bencede en mantiklisi suni ile başlatılması. Senin gibi baktım 40'a kadar geldi geldi yoksa suni sanci. Allah bir nefeste kurtarsın ınsllah 😀
Meltemegemenburak Melike35 Hurma yiyorum cnm sıcak suyla duş aldım hep 2 gündür baya yürüyüş yaptım ama gelmicekse demek ki🙈
Meltemegemenburak Ozlemsvr inş canım ya zaten doktorda 40 haftaya kadar bekleriz en son alırız pazartesi dedi önce suni sancı denicek ki inş işe yarar normal doğar🤗olmadı en son sezerjan olcak sağlıkla doğsun da❤
Meltemegemenburak Ssseval Nasıl zor mu cnm suni sancı ne kadar sürüyor benim ilk doğumum bişe bilmiyorum🙈
Ssseval Meltemegemenburak suni sancının zorluğundan ziyade açılmanın nekadar sürdüğü önemli . İlk doğumda çok hareket etmedim bide epidural almıştım. Şimdi almadan yapıyım istiyorum . Sancı geldiğinde çömelmek açılmayı artırıyomuş inşallah kolay olur