Merhaba arkadaşlar 7+4 hamileyim. İnanılmaz şekilde mide bulantısı yaşıyorum ve sürekli açım asla doymuyorum zaten yemek yiyemiyorum yesemde oh tamam bu beni biraz idare eder diyorum ama yok yine aç gibiyim ve ağzımın tadı yok 😥 bu sorunları yaşayan varmı? Varsa ne zaman geçti yada gectimi?