bebistakibi çok teşekkür ederim bu dördüncü ay olacaktı denememiz bu son ayda hiç kafama takmadım ister olsun ister olmasın stres yapmadım dün birden belim ve karnım çok ağrıdı ve de kasıklarım oradan şüphelendim dedim şimdi herhalde regl olacağım ovülasyon testler ile hiç ilerlemiyordum merakım için eczaneden beşlik ovülasyon aldım dün merak ettim yapayım dedim T çizgisi C çizgisinden daha koyu çıktı yapay zekaya sordum gebelik ihtimali olabilir dedi bugün test yaptım çok şükür çıktı eşim çok istiyordu ama ben kızım küçük olduğu için şimdilik pek istemiyordum ama 2006 yılına eşime sürpriz yapmak istiyordum çok şükür ki nasip oldu dün de çok dua ettim kabul oldu