lefika_ İyi akşama herkese :) 32 haftalık hamileyim bugün kontrolüm vardı bebeğimin kilo ve boyunun iki hafta geriden geldiğini söyledi doktor bu durumu yaşayan var mı acaba? bu güne kadar hiç bir problemimiz yoktu ilk kez bu sefer söyledi her şey iyiydi.
Fuunndaaa lefika_ bende de aynı durum var ikiz bebek bekliyorum bebişlerden birisi bir hafta geride birde ekstra baş çevresi 2 hafta geride perintoloji takipliyim doktorum 20 gün sonra kontrole çağırdı önemli olan farkın açılmaması dedi 4 haftaya yükselirse bizim için sıkıntı dedi doktorum stresle kontrolü bekliyorum
demetov lefika_ benim de 1 hafta minyon diyodu. Ama bunu 29.Hafta söylemişti. Ve ecopirin verdi. 32. Hafta doğum yapacağım ildeki doktorum bırak dedi ve bıraktım. Halbuki 21. Hafta detaylı ultrason sonuçlarımı inceleidğimde zaten 1 gafta küçük görünüyordu o zaman sonuçların iyi demişti. Neyse bebek hala minyon belki 10 günlük küçük görünüyo. Burdaki doktorum sağlıklı ve 38+1 de 2785 gram olmuş 2500 geçtik dedi sağlıklı olduğu için sorunumuz yok dedi. Huzurluyum şuan
Busranur_mnts lefika_ ben de 32 haftayım geçen hafta kontrole gittim 1600grdı detaylıda kafası küçük 10 gün geri dediler yine takip istedi sonra genel gelişimi normal dedi takibi sonlandırdı geçen hafta doktora söyledim perinatoloji böyle dedi diye sorun yok genel durumu iyi dedi yine 1 hafta falan gerideydi ölçüleri büyümeye kilo almaya devam ediyorsa sıkıntı etme bazı bebekler minyon oluyor