Bende 35+3 haftalik gim dünden beri kasık ağrım var kontle gittim çok şükür bı sorun yok misafir flan geldi akşam uzanamadim bı iş yapmasam da ama gece yatınca ağrılar arttı bebegim kanal da kaşık bölgem de hareket oluyo 10/15 saniye bissy suruyo geciyo ama kasık ağrısı sabit gibi bişey düne kadar kasık ağrısı yokdu endişe etmeli miyim