bebegimle_ben bat 16 aralik olanlar ve hala adet olmayanlar ve hamileligi ogrenen yada bekleyen test sonucunu varmi arkadaslar ne zaman test iki cizgi belirgin olur bilginizi beklerim
feyzzzzz ben adetimden bir gün önce çok silik çizgiyle yakalamıştım. iki gün sonra yaptım biraz daha ince çizgi oldu. tam olarak çok belirgin olmuyo zaten genelde testler