ftm1_2 Merhaba arkadaşlar 12 haftalık hamileyim ikici bebeğim şimdiden bir sters başladı nerde doğum yapacağım diye Gaziantep’e develt hastanesinde memnun olan varmı yorumlarınızi bekliyorum