hilaltgcee yaseminerten bir arkadaşım aynı benim gibi 5. Haftada kese görmüş 6+3’te kalp atışı ama aynı benimki gibi çok az ve yavaş doktor normal daha minicik haftaya güçlenir demiş şimdi 1 buçuk yaşında oğlu var
keleebeeekkk hilaltgcee böyle diyince seninkide sağlıklı olur gibi geldi geçen birnin yorumunu okudum kalp atışı duyana kadar stres yaşadım şimdide kalp durursa diye stres yaşıyorumm hiç bitmiyo sanırım bu stress belasıı
hilaltgcee yaseminerten kalp dursa bile belirtileri hemen bitmezmiş bende bulantı hiç yoktu mesela pazar günü bulantım başladı ve çok kötü
yaseminerten hilaltgcee evet bulantı çok kötü kusamıyorum ama midem bulanıyor ama şuan durdu stresten hissetmiyorum herhalde bir şey bilmiyorum
hilaltgcee yaseminerten ben mesela testi bile kasık ağrısından yapmıştım şimdi öksürük ya da hapşırık olmadıkça ağrımda yok 3 gündür
hilaltgcee yaseminerten özellikle yağlı bir yemek görünce geliyor bulantı 🥹 kusma bende de yok ama o doluluk hissi hepsine bedel üstelik bir de açım ama yiyemiyorum 😂😂😂 güzel haberler alalım inşallah
keleebeeekkk yaseminerten bende de kasık ağrısı oluyor bazen tek taraflı bazen adet olcak gibi çok şiddetli değil ama belli ediyor kendini yani normal diyolar büyüdüğü için falan seviniyorum ı zaman büyü kurban olduğum diyorum😂
yaseminerten keleebeeekkk aynen bende belirti olunca iyi hissediyorum yerinde sağlıklı diye düşünüyorum
bsrbrkysr184_ hilaltgcee benim ikinci gebeliğim 7. Haftadan sonra bakcaz kalp atışına dedi ve sadece keseyi gördü sonra kan aldırdı çok erken dedi 8 haftaya geliyordu duyduğumuz da
yaseminerten hilaltgcee kesinlikle benim gittiğim doktor hiç böyle demedi bana olumsuz her şeye hazırlıklı ol der gibi konuştu 2gündür hamileliğim sonlandımı acaba diyorum direk kötüye odaklandım onun yüzünden