hilaltgcee Benim karışık biraz sata göre 7 haftalıkken gittim 6 haftalık ve kalp atışı yavaş dedi haftaya tekrar gel dedi gittim bu sefer 8 haftalık olması gerekirken 6 hafta 4 günlük dedi kalp atışı hala yavaş ve geride kalıyor yani sata göre 15 gün geride benim işte on gün sonra tekrar gidecem sizinki bir kaç gün olduğu için sıkmayın canınızı çok normal 6 haftalıkken de kalp atışı yavaş olur zaten inşallah gönlünüzce olur beni de duanıza ekleyin nolur çok ihtiyacım var