mrvt94 Kizlar merhaba dün kontlm vardı çok şükür bebek iyi bende akşama da misafirler vardı uzanamadim de dinlenemedim fln gece belik ve kasıklarım çok ağrıdı kasık ağrısı var hala bebegim kanal da ondan mı yoksa normal mi sezaryan olucam bu arada
aysezgi mrvt94 Bende de kasık ağrısı başladı bu hafta. Çarş günü oldu ilk. Biraz uzun sürdü. 1 saat kadar. Bi de dün kısa süreli oldu. 33+4 deyim. Yarın soracağım bi doktora.
Es07 31 haftadayım benimde bel ağrım arttı endişeleniyorum Sanki yorulunca artıyor gibi böyle şikayetler
mrvt94 Es07 dimi benim de yokdu düne kadar acaba diyorum yorulunca mi oluyo girip cikiyo ağrı gibi bişey bebeğim kanal da baş aşağı ondan mı acaba diyorum
aysezgi mrvt94 Burada normal diyenler oldu, yalancı sancı diyenler oldu. Ama emin olamıyorum ben de. Biraz daha dikkatliyim bu aralar.
mrvt94 aysezgi normal diye diye düşünüyorum aslın da bende yani benim bebeğim kanal da baş aşağı dün ayak da kaldım vs ondan diyorum sonuç da ağırlık var