Merhaba 30 haftalık gebeyim. İlk doğumum 14 yıl önce kontrole gittiğimde nstde çıkan sonuca göre bebeğin kalp atışları yavaşlamış sezeryana alalım denmesi ile sezeryan oldum. Şimdi ise normal doğum istiyorum ama doktorum bunun hep risklerinden ve kötü bir durumda sorumluluk almayacağından bahsediyor. Aradan 14 yıl geçmesine rağmen neden halen spguk bakılıyor bu ssvd olayına Avrupa yakası güzel bir doktora ihtiyacım var