Sayoss Kızlar sezeryan olalı 54 gün oldu son 1 haftadır dikişlerim ve etrafında ara ara ağrılarım oluyor acaba normal mi geçmişti ağrılarım şimdi tekrar başlamış çok şiddetli değil ama arada ağırıyor sizlerde de oldu mu ? Doktora gitmem gerekir mi ?