17+5 haftalik olduk. 2 gun önce doktor tam yerini gösterdi sol altta kafasi aşağıya doğru şekildeydi. Sabah aç karna tam da doktorun gösterdiği yerde pıt pıt bir şeyler hissettim. Az önce kahve yanında çikolata yedim şimdi tekrar solda bir hareketlilik var. Bağırsak mi bebek mi acaba ya? Sadece sol tarafta oluyor sag da bir şey yok.