İnşallah hiç bir sıkıntı yoktur sağ salim alalım kucaklarımıza benimde ikili testim yüksek risk çıktı banada aynısını önerdiler benim tüp bebek ama doktorum dedi yaş riski de var sistem otomatik olarak riskli görüyor dedi yaşım 36 bu arada sistem yaşımı 37 olarak hesaplamış sebebı ise doğuracağım yaş 37 olduğu için ben yaptırmadım detaylıyı çok iyi bir profösör pritonolji doktoruna yaptırdım bir saat baktı herşeye en ince ayrıntıya kadar hiç sorun çıkmadı doktora sordum risk %70 80 arasında azalıyor dedi hani tanı koyma olarak kesin down sendromlu değil yada öyledir diyemeyiz ama detaylı ile de bazı ön görüler oluyor muş o yüzden üzülmeyin stres yapmayın herşey yolunda gitsin inşallah