bebed hiç bir down sendromlu çocuğu olan anne size burda çok zor,keşke doğurmasaydım,aman şöyle böyle demez. Yorum yazanlar yani size olumsuz şey yazanlar genelde çocuğu down olmayanlardır. Benim gibi down sendromlu çocuğu olan anneler de şunu söyleyebilir ki nasıl her çocuk bir değil ise down olanların da hepsi bir değil. Benim oğlum 4 yaşında ve herhangi ekstra bir sağlık problemi yok. Normal devlet okulunda anasınıfına gidiyor,kendi işini(yaşıtlarının yapabildikleri kadarını tabi) kendisi yapabiliyor. Ama bu durumda olmuyor hepsi. Çok ağır kalp böbrek vs hastalığı olanlar olabiliyor,defalarca ameliyat geçirebiliyorlar. Çok geç yürüyeni,konuşmayanı da olabiliyor. Ama dediğim gibi bu normal saydığınız çocuklarda da olabilecek şeyler. Şuan kesin bir tanınız yok anladığım kadarıyla. Çevreden birşeyler duyup Karalar bağlamanızı istemem. Hele bir kesin olanı öğrenin ona göre iyice araştırır kararınızı verirsiniz.