Byzz61 Aşılama olupumuz gün 1. Gün sayılıyor sanmıştım. Ertesi gün 1. Gün oluyormuş. O yüzden 12. Gündür diye test yaptım avox negatif çıktı. Göğüs ağrısı ve hafif adet ağrısı dışında belirtim zaten yok ama sonucun değişme ihtimali var mı hala