Deletedmom_787 nevinbulyaman geç döllenme gibi canım birkaç gün daha bekle gecikmenin 1.haftasında tekrar kan ver
Deletedmom_787 nevinbulyaman 🥺🥺🥺 bende bu ay yaşadım aynısını iki farklı markada silik çizgi vardı ama regl oldum üzülme allah tez vakitte sağlıkla nasip etsin inşallah hepimize