azra19 zeynepgngr ben yapmadım canm benim 31 aralık ama ovulasyonlar koyu cıkıyo 🤦♀️ yarın kan vermeye dusunuyorum
hurremintorunu zeynepgngr bende yaptım yine negatif hiçbir şekilde 2.çizgi gözükmüyor hayırlısı artık bıraktım bu saatten sonra pek de bişi olacağını zannetmiyorum
azra19 zeynepgngr yarın sabah vercem canım bugunkı testlerim acıktı dune gore dun baya koyuydu🙈yarın sabah belli olur artık🫠
zeynepgngr azra19 öbür aya inşallah canım bende test yaptım yine negatif bat yarın büyk ihtimalle bende regl olcam dün gece regl ağrısı gibi bi ağrı girdi ne gelen var ne giden bakalım hayırlısı olsun 🙏🏻🥹