Ygmr-
bilmiyorum kaygılanıyorum bende
İnşalah iyidir diye
Tetanoz aşısından sonra hareketsiz kalmıştı
Koşarak ağlayarak doktora gittim iyi dedi
4,5 gün hareketsiz kaldı
Sonra düzelmişti
Şimdi 2.doz önümüzdeki hafta olacağım
Korkuyorum aynı şeyi yaşayacağım diye