Merhaba kızlar, 1 kimyasal gebeliğim var ve 17 aralıkta 10 haftalık bebeğimin kalbi durduğu için kürtaj oldum. Patoloji raporunda ayrıntılı bir bilgi göremiyorum. Sorun benim bedenimde mi öğrenmek için genetiğe gitmek istiyorum. Siz benzer süreçlerden geçtiyseniz nasıl bir yol izlediniz?