elem02 Hamile olduğumu yeni öğrendim. Kendi doktoruma ancak 10 gün sonraya randevu bulabildim. Sizce beklesem sıkıntı olur mu? Yoksa başka bi doktora gitmeli miyim?
Melike3506 elem02 beta baktırdınız mı? Geç gitmeniz daha iyi hem kese hem kalp atışı duymanız açısından ama beta da önemli
hartung elem02 adetiniz üzerinden kaç gün geçti ben adet günü öğrendim 2şer gün arayla 3 kere kan verip beta artışını izledim doktoruma da 1 hafta sonra gitmiş oldum
PapatiA elem02 doktora gitsende henüz bişey yapmaz zaten bıraz bekle kalbine felan hepsı aynanda çıkar elınde vitamın yoksa al başlA
SeydaHsn elem02 geç gitmeniz daha iyi aslında iyice bi oluşur kalp atışı flan bşlar. Ben şuan 5 haftalığım daha doktora hiç gitmedim 7. Haftaya yakın gidicem ilk olarak
Melike3506 elem02 sağlıkla gelsin inşallah büyük ihtimal hem keseyi hem kalp atışını duyarsınız geç gitmek daha iyi bence kendi doktorunuza gidin