Kızlar ben normalde özel hastaneye gidiyorum devlete tahlilleri yaptırmaya gitmiştim nırmak haftama göre 8+6 ydım yani özeldeki kendi doktorumun dediğine göre devlet hastanesinde doktor muayne etmek istedi 8+1 dedi ultrason cihazlarıda bi değişik bişey gözükmüyor kalp atısını falan gördüm sadece dinletmedi de normalmi neden böyle cıktı anlamadım