Hgmom1 aşkım benim hikayem değişik bebek makatt gelişi ti zaten boşuna sürekli beni muayene ediyordular Altan 29 haftalıkkenn bebekte suyu azalmis dedler 2 hafta geridn geliyor dediler bebek karnında ölecek dediler ben neler çektim her 29 haftalıkkenn di daha her hafta muayene ye gitim sonra beni acil doğumhane ye yoluyordular 2 özel hastaneyr bile gittim onlarda aynı şeyi dediler en son 33 haftalık oldum gene devlete geldim doktor dedi seni eve yolasam bebek ölebilir karnında dedi çık acil dogumhaneye muayene etsinler ebe dediki otur Altan muayene edecez izib vermedim dedim hayırdır her hafta yapıyorsunuz Bebek makat gelişi zaten doktor bişey görse yapın idrar yolu enfeksiyonu sürekli kapoyordum dedi doktor gelip kendi yapsın dedim tm B*K ebe kendilerini bişey sanıyorlar herkese bagiriyorlar sonra doktor geldi ben ağlıyorum orda dedi niye ağlıyorsun anlatım ona herşeyi dedi uzan ben bakayım sana ultrason ile baktı dedi bebekte birsz gerilik var doğru ama bizim için önemli değil dedi minyon olacak büyük ihtimalle suyu iyi dedi dedi bundan sonra ben sana bakacam her hafta dedi senden tek isteğim güzel beslen bebek kilosu alsın sonra her hafta gittim yanına adam beni 42 ye kadar getirdi düşün bide sancılarım ile gittim gece 12 de hastaneye yoksa 43 u de görürdüm 3200 doğdu Allah razı olsun o doktordan sürekli dua ediyorum ona o olmasaydı bebeğim belki 29 30 31 haftalık Ken alacaklılar şimdi ikinciye hamileyim 26+4 yine o doktora gidiyorum sürekli teşekkür ediyorum ona üstümde az emeği yok bu gebelik te de malesef rahim ağzı kısalığı var biraz dedi geçen gün vajinal fitil verdi bir ay sonra kontrol dedi inşallah erken doğum olmaz o doktorlar yüzünden panik atak hastası oldum