Bugün gittim kızlar geçen hafta kese vardı sadece 4+6 demişti 7 gün geçti bugün boyuta göre 5+3 dedi yolk sac belli belirsiz göründü baya uğraştı gezdirdi panik oldum boş değil dedi bir şey var dedi 2 hafta sonra gel dedi. Ama çok uzun süre gezdirip ekrana kitlenince bi panik oldum kese boyutu 14.5 mm yazıyor sizlerde nasıldı