Merhaba, Nub teorisi Kızımda ve oğlumda tutmuştu. Ama ben onlara 12-13 haftalıkken bakmıştım. Şuan ki gebeliğimde 9+5teki nuba göre kız gördüm 🫠😍🥹 ama Nub 11-12de oluşur diyor internette. İnternette Bir doktor 12de anca şekil alır erkekte yükselmeye başlar o çizgi falan diye konuştu. Aranızda Evet benim değişti diyen var mı o Nub şeklinin ? (Benim iki bebemde tuttuğu için özellikle dikkat ediyorum 😅)