sugunes Kızlar doktoruma sormayı unutmuşum, bağışıklığım genelde düşüktür hastalanmaktan korkuyorum eşimde pek dikkat etmiyor kendine. Grip aşısı olsam bi sorun olur mu acaba olan var mı
Merallonomikon sugunes Ben hem grip aşısı oldum hem de rsv aşısı oldum iyi ki de oldum. Aşıdan sonra 2 kere grip oldum ve hafif atlattım :)
Zhde sugunes ben oldum canım 24 haftada gripte hastada olmadim doktor tavsiye etti bogmaca asisida oldum aynı gün saat
ruyyaa Ben 16. Haftamda grip aşısı oldum 20. Haftamda grip oldum😅 pek bi koruyuculuğu olmadı 10 gün hasta yattım
Merallonomikon sugunes grip aşısını hatırlamıyorum ama sağlık ocağında tdap aşısıyla aynı gün yapıldı. Rsv aşısını da 34. haftada oldum