Kızlar bu devletın doktorları benı cıldırtacak ıkı dogum yaptım cok sukur ıkısınde de 6 yada 7 haftada keseyıde bebegıde guzelce gosterdı doktorum ıcıme sine sine hastaneden ayrışıyordum bu üçüncü gebelıgımde gecen hafta gıttım yalandan bı ıkı ultrason baktı kese yok dedı hıcte oyle bırsey yok bıraz daha baksa gozukecek benı haftaya yanı bugune verdı bugun de gıttım yıne yalandan bır ıkı dokundurdu kese var bebek yoktur dedı yıne haftaya attı stresın içine attı resmen evet bazen boyle durumlar olabılıyor ama ultrasona tutsanız 30 sanıye bakmadan kese var bebek gorunmedı dedı ıkı haftadır sınırden stresten mahvoldum