
Kızlar adet tarihime göre 6 hafta
Keseye göre 5+5
Ama geç döllenme olmuş 4 haftalık daha yeni dedi
Kese iyi büyümüş içine bebek düşmemiş dedi ama böyle yüzü düştü gibi korktum yani lekelenmelerin olduğu için düşük riskin devam ediyor çok yürüme ağır iş yapma dedi kesenin sol altında küçük bi kanama alanı var fotoğrafta da görünüyor zaten haftaye gel bebeği de görürüz kalp sesini de duyarız dedi bebeği görmeden kalp sesini duymadan bir şey diyemeyeceğim progestanı da kullanmaya devam et dedi moralim aşırı derecede bozuldu 😞 haftaya falan da gitmeyeceğim yine göremezsek kalbini duyamazsak strese giriyorum ben dedim 6 ocakta gel o zaman net sonuç alırız için rahat olsun stres yapma dedi böyle bebeği keseye geç düşen oldu mu ya